Dagens miss

idag skjussade jag johan till universitetet där han skulle festa lite med några. När jag skulle åka hem igen så åkte jag självklart vilse!
Jag visste att det låg en GPS i bilen men den va inställd på en annan rutt så han så åt mig att jag inte fick ändra den, -nehe tänkte jag, jag får vel prova mig fram så jag åkte runt lite o hittade lite skyltar mot hemvägen, sen helt plötsligt tog det slut och jag hade ingen aning om vart jag skulle åka gaah panik! så jag tog upp GPSen iaf o ändrade rutten hem så jag kom hem till sist :) nu var jag tvungen att hitta vägen till det ställe där jag skulle hämta honom, det var svårt för jag hade ingen aning här heller, men så går jag in på hitta.se o kollar upp senaste sökningarna o så kom den rätta adressen upp. haha jag känner mig nästan duktig 

Senare ikväll blir det att hämta honom, denna gång rätt med min bästa vän i nöden GPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0