festsugen


Nu sitter jag här igen helt ensam medan johan är ute och spelar "saftbrännboll" (som det står i papparena men i själva verket är det vinbrännboll som ni kanske förstår..) med sin nya klass vid skolan, så det blir att hämta honom senare. Dom hittar på en massa roliga saker hela tiden så ibland ångrar jag att jag inte pluggade istället, men det va nog bra att jag valde att ta ett sabbatsår (eller hur det nu stavas) och fundera lite över vad man ska plugga till, det kan vara en fördel att veta det innan. Dagarna just nu här uppe känns ganska långa, det blir lite svårt när man kommer till en ny stad där man inte känner någon o så har man inget jobb eller aktivitet. Men det ska snart bli ändring på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0