Godmorgon

Sitter här och äter lite frukost, yoggi macka och en chokladdryck som är mjölkfri och kanongod! Den är gjord på havrebas och heter Oatly. Jag är lite smått laktosintollerant så det här va ett bra val för mig. Jag funderar också på vart ett borttappat busskort kan vara, tycker att jag har letat på dom flesta ställena men det verkar inte vara här så det ligger säkert ute nånstans.. Annars brukar borttappade saker som nycklar ofta ligga i ett par byxor nånstans, men icke i detta fall.

Idag ska jag fortsätta att städa lite för johans pappa kommer ikväll på besök och stannar hos oss ända  till på sönda. Om det är uppehåll ska jag nog ta mig en joggingrunda om jag orkar, sen om jag hinner tänkte jag ta mig en sväng in till stan och titta efter lite höstplagg.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0