Lördag

Tänkte börja blogga lite nu när jag har mer tid på dagarna, har inte varit så aktiv på ett bra tag så jag ska helt enkelt starta upp lite på nytt. Nu har jag bott i Umeå i snart 2 veckor och det vill inte hända så mycket ännu, jag håller på och söker jobb för fullt men det går lite segt än så länge eller så är det jag som är för ivrig :) Jag hade tänkt att bli lite duktigare nu i min vardag som att jogga, ja du hörde rätt jag ska börja träna det är nästan otroligt. Det känns som att alla här uppe är så "hurtiga" mot lilla Nyköping så jag och johan har bestämt oss för att haka på det hära och börja träna och det kan behvas, iaf för min del han har ju tränat en del sen innan så han har lite försprång där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0