Osanning

Okej jag kanske inte var så duktig idag som jag trodde att jag skulle vara. Det blev ingen träning för det var kallt och regnigt ute o så blev det ingen stan heller för jag var för slö. Men till helgen blir det i alla fall stan och shopping med goda middagar. För Johans pappa och hans tjej har kommit till denna stad för att hälsa på oss över helgen. mysigt. ikväll bjöd vi på lax med tillbehör och till efterrätt blev det hallonpaj, den var inte hemmagjord men ändå hur god som helst! själv skulle jag nog inte kunna baka en sån god.

Nu får man passa på att njuta av den sista sommaren, hallon och sommar hör bara ihop. Men just nu känns det som att sommaren börjar lida mot hösten, iaf här uppe där det redan är 10 grader o man får gå med jacka på, känns lite trist såhär när det är så ruskigt ute. Men hösten är ändå rätt mysig tycker jag (förutom blåsten ute usch för den och höstförkylningar) men bortsett från det så är höstkvällar bara för mysiga när man sitter och är lite småfrusen med en kopp te och lite tända ljus och småpratar lite med vännerna eller har hemmafester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0