Akuten blev inte som jag hade planerat

Det skulle bli en mysig fredag, först skulle jag bara till ortopeden för att lägga om gipset. Sen skulle jag och Johan titta på våran nya lägenhet och efter det skulle vi storhandla och laga god middag. Men inget blev som planerat kan jag säga. Jag var där i 7 timmar!!

På akuten var det lååång väntetid och jag flängde mellan sjuksköterskorna och röntgen. Det visade sig att dom hade gjort fel på sjukhuset i Gällivare, för det va något som låg fel så då fick jag bedövning (sprutan var inte någe vidare skön som hon stack in i benet i handleden, mer behöver jag inte säga) sen slet dom o drog tills det blev lite bättre, men ingen större skillnad. Jag hoppas verkligen på att det blir bra ändå!

Kl 9 var jag klar, då hade Johan redan tittat på nya lägenheten som var superfin :D nu längtar jag massor! Sen hade vi besök och åt tacos, det blev helt okej ändå :)
 



Visst har jag snyggt gips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0