Änglavakt?

"Snökaos stanna inne" varnade aftonbladet dagen då vi skulle åka till piteå vilket inte jag visste, eller robin...

Jag åkte med honom i hans gamla volvo som var bakhjulsdriven och däck som var helt slut. Det kunde ju inte annat än o gå dåligt tycker man såhär i efterhand...

Vi slirade runt som satan tills vi till slut tappade greppet på motorvägen och for över till andra sidan och sen ner i diket. det gick så jävla fort men ändå hann jag tänka 1000 tankar känns det som. Eller kanske inga alls..

Vi hade en jävla tur som klarade oss så pass bra! fattar inte hur det hände. för det första brukar det alltid vara ett mitträcke på en motorväg men det vare inte här.. skönt att man slapp det, e4 brukar vara hårt trafikerad så vi hade tur som inte fick något möte. där vi åkte i diket va det ganska djupt och vi gled ner på snedden o va nära på att volta... vi hade tur att det inte va massa träd i vägen heller för då hade inte jag suttit och skrivit det här nu.. känns skumt att jag lika gärna kunde vara död?

En liten rolig sak i det hela var robins och mina första ord efter att vi stannat.
Han säger: Faaan nu är vel bilen helt paj!!
Jag säger: Vilken tur att vi klarade oss!!!
så typisk skillnad mellan tjejer och killar haha





Kommentarer
Postat av: emma linnarsson

en uppdaterning snart va? ;)

2008-12-09 @ 17:48:48
URL: http://emmalinnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0