Sugen på inredning

Jag längtar så himla mycket till att vi ska flytta men jag blir galen på alla människor som man inte får tag i som man måste prata med.

Nu har vi bott i en tråkig lägenhet i 3 månader! Eftersom att vi redan från början bestämt oss att flytta så har vi inte brytt oss om att inreda, ni måste förstå att jag är sugen på det efter att ha bott såhär länge i en lägenhet utan tavlor, gardiner.... det är helt sjukt vad lite kan göra så mycket!

Nu när jag är sjukskriven och inte har så mycket att göra på dagarna så har jag inhandlat en inredningstidning som jag hoppas på ska ge mig massa insperation. Fast jag har inte hunnit öppna den ännu, ska ta och göra det snart :)










Glöm inte: Skaffa dig ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0