Trött

Nu sitter jag här i sängen och är skapligt trött, förstår inte hur jag kan bli så trött av att knappt göra någonting! Men det är vel så att det tar mycket energi av mig för kroppen att läka.

Jag var iaf en sväng ner på stan för att titta lite på julklappar, och jag hittade faktikst en del :)
Sen sprang jag på dessa urläckra skor! så jag kunde bara inte låta bli att köpa dom^^ haha jag som tänkte spara, inge kul sen när vi ska betala dubbla hyror! Längtar så mycket till flytten, nu är det bestämt att det blir den 1 dec efter många och långa samtal





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! du är en riktig lite shoppoholic du:) men det var fina skor:)

2008-11-13 @ 21:50:14
Postat av: Malin Burman

Ja lite kanske, men jag älskar ju skor :D

2008-11-15 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0