Det gick bra

Jag måste bara säga att intervjun gick riktigt bra och jag var inge vidare nervös heller. Nu ska dom bara höra av sig ikväll eller imorgon så ska jag få träffa klienten som jag förmodligen ska jobba för..

Men nu äre så att jag ska på en till arbetsintervju på fredag som själare för bertmarks förlag.. få se hur det går, skulle vara roligt att prova på något annat än vården men det är ganska krävande att jobba som säljare och lönen kan vara svår att veta eftersom att man får lön beroende på hur mycket man säljer. Det kommer nog bli svårt att välja.

Nu helt plötsligt går det riktigt bra för mig på jobbfronten, det kan bero på att jag har läst boken "avstamp, jobbguide för nyvuxna". där står det om hur man skriver bra CV, pm och hur man förbereder sig inför intervjun. Det visar sig fungera riktigt bra! Jag har sökt jobb nu i en månad utan napp förrens nu! Och det var för att jag fixade mitt CV och PM tror jag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0