Lite bättre

Tror att jag känner mig lite bättre idag :) få se om dom ringer mig idag från personal care, dom sa att dom förmodligen skulle ringa igårkväll så att jag fick göra ett besök, men det hände inget och det kanske var lika bra eftersom att jag inte mådde någe vidare. Funderar på att ringa snart o säga att jag kan göra besöket idag, hoppas bara att det går bra så jag får jobb är, intervjun gick ju iaf bra så då borde det här också göra det tycker jag :) På fredag ska jag på intervju som säljare men jag vet inte om det är något för mig, så jag funderar på att ställa in det, känns inte så bra att lönen är så rörlig o man aldrig är säker på vad man får per månad. Därför känns det skönare att ha ett jobb med fast lön. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0