massage

just nu skulle det inte sitta fel med lite nackmassage, känner mig hur stel som helst i nacken och jag har ingen aning om vad jag kan ha gjort! Iofs har jag jobbat hela dagen idag igen, först på förskolan och direkt från det till säljjobbet. Känner att det går bättre för varje dag fast att jag bara har jobbat i 2 dagar nu, men såklart skulle det inte sitta fel o ha en utbildning för det här heller.
På ett av besöken idag så träffade jag på en väldigt mysig familj, och lilla killen som kanske var 3-4 år ville ge mig en kram o puss på kinden när jag gick, hur sött som helst. Det som är så härligt med det här jobbet är att man faktiskt träffar så mycket trevliga människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0