Legat på latsidan

Oj nu har jag verklgen legat på latsidan här, eller inte, eller lite kanske. Har inte hunnit skriva nåt här iaf på ett bra tag för tiden i nyköping hade jag fullt upp med allt och alla kändes det som. Och nu har jag all tid i världen igen i min ensamhet. haha.

Nu börjar jag få tillbaka rösten ( har inte haft nån på 3 dagar) fast jag låter fortfarande som en skata!

by the way så var jag på sjukgymnastiken idag, och jag har blivit så pass mkt bättre så jag behöver inte gå dit igen.

Denna dag borde jag plugga massa men jag är en expert på att skjuta upp saker. Sen 15.40 ska jag tillbaka till sjukhuset och träffa läkaren. Känns onödigt men jag måste ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0