Onsdag



Jag har pluggat matte c nu i nästan 2 veckor och jag blir galen, det känns verkligen som att jag inte fattar någonting. Jag skulle aldrig klara det här utan Johans hjälp men han kan ju bara hjälpa mig på kvällarna... :( Förklaringarna i böckerna tycker jag borde vara bättre när det är på distans, de förklarar bara vissa typer av uppgifter, hur ska man då kunna lösa ett tal när man inte har en aning om hur man ska göra? Sen när man skickar ett mejl till läraren får man oftast svar dagen efter. Jag känner att jag inte hinner med detta för jag har bråttom, måste jobba in 2 veckor under 1 vecka så jag kan få någon ledighet under påsken.....

Suck, idag är en dålig dag. Det är inte bra för man ska göra varje dag till en värdefull dag eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0