Tisdag

Jag som va stensäker på att det var måndag. Jag har precis ätit frukost, lite sent men jag va inte hungrig innan heller, kanske för att jag vaknade ganska sent. Men jag får vel skylla på att jag plågas av mina drömmar hah.

Äntligen en solig dag idag! jag måste ut på en promenad sen. Känns som att jag har massa saker att göra idag för en gångs skull. Ganska mkt plugg... sen hämta johan, åka och säga upp lägenheten (rätt dumt att man inte kan göra det elektroniskt eftersom att båda står på lägenheten) lämna nyckel, gå på möte hos umemodellen. Första mötet jag ska på ikväll, spännande :)

iih nu är det bara 2 dagar tills vi åker :D

Kommentarer
Postat av: Carla

haha jaa euuuak! äckliga smörklutta med smulor i :(

2009-04-07 @ 11:41:42
URL: http://caarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0