Äntligen!

Det började med att jag skulle sätta i datorsladden i väggen när det bara blixtrade till, ganska mkt denna gång. sen hörde jag ett pip och allt i lägenheten blev alldeles tyst och svart... typiskt.

jag pillade lite med säkringen men fick inte den att funka så jag ringde hyresvärden som kom o fixade det. det började lysa i hallen o sovrummet så då va det löst tänkte jag men nää... när jag skulle tända i köket funkade inte det, inte tvn heller o inte spisen. så johan ringde ett sos nummer som jag sa åt honom att inte göra, jag tyckte inte att vi var i nödläge. men dom kom o fixade det så nu vare klart :D äntligen säger jag bara

nu ska det lagas lasagne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0