Björn Gustavsson

Jag och mina drömmar säger jag bara! Inatt så drömde jag en underlig dröm om Björn Gustavsson. Det började med att jag mamma och mormor satt på en resturang och åt. Då kommer björn in och mormor ropar och frågar om han kan komma och sätta sig vid oss vilket han gör. Vi örjar småprata lite och efter ett tag går han iväg, när han står i dörren vänder han sig om och ropar "jag skrev upp nummret på notan" med ett leende. Jag kollar på bordet och på ett kvitto står hans telefonnummer. Jag vet inte sen hur vi hördes men vi började umgås och helt plötsligt var vi på en bilmek, hade ingen aning om vad vi skulle göra där. Sen sitter vi på en parkbänk och han lutar sitt huvud mot min axel, lite smågulligt sådär.

Sen vaknade jag 7.45 av att telefonen ringde, haha så typiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0