En lat söndag

Så himla skönt det är att bara vara lat ibland, bara det inte går för långt..
Gårdagen var hur mysig som helst, jag och johan gick på bio på bröllopsduellen, rätt kul film faktikst man kanske inte den bästa man har sett.. efter det blev det krogen en sväng där vi träffade mycket trevliga och fulla personer haha.

Nu sitter jag och är peppad inför onsdag, för då bär det av till Hemavan på en skidresa med massa studenter. Jag hade tur som fick följa med, för egentligen är det bara för studenter men tydligen var det någons flickvän som fick följa med o då kollade johan upp om det va okej att jag hängde med, självklart var det de :D för bara 2000 kr får jag lifrkort och bostad i 3 ½ dagar, prisvärt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0