Lördag

Igår var en mycket lyckad dag.. blev förfestande hos mig och johan för det va tentafest för hans klass vilket hade gått uruselt. Men det var hur lyckad fest som helst, på krogen skulle vi bla. hoppa hopprep vilket inte gick så bra i högklackat, men vi dansade på istället och det gick lite lättare. Även fast det blev lite för mycket av det goda så var det den bästa kvällen på länge :D

Idag blev det en riktigt lugn dag, sov hur länge som helst, det är så skönt att kunna göra det när man är ledig.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt i min ensamhet, ganska skönt att vara ensam ibland eftersom att jag har människor runtomkring mig hela dagarna dygnet runt, men jag trivs med det livet också :) men jag tror att det är viktigt för alla att ta det lite lugnt för sig själv ett tag.

Nu ska jag göra lite te och äta några av johans mormors bullar, dom är hur goda som helst! önskar att jag kunde göra så goda själv, men mina är iofs inte så tokiga heller...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0