Skellefteå och bure

Nu i veckan kan jag inte fara till en stad så långt bort och jobba, nomalt brukar jag få åka ca 20 mil till jobbet men imorn blir det bara 13 mil woho! Ska bara åka till skellefteå och jobba måndag och tisdag så det blir nog att pendla hem mellan dagarna.

Skellefteå har hur god hamburgare som helst, åker du dit någon gång måste du äta bureburgare på krysset!! mina jobbarkompisar sa att jag var tvungen att äta där första gången vi åkte igenom, visst tänkte jag... när jag såg att det bara va som en liten korvkiosk som det ens inte fanns några sittplatser vid blev jag lite tveksam, men när jag väl åt den insåg jag att det va den godaste hamburgaren jag ätit i hela mitt liv :D haha det säger typ alla som har smakat på den, så nu vet vi vad som står på luchmenyn måndag och tisdag :)


jag vet, jag är en gottegris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0