Ännu en dag i det soliga vädret

Jobbade idag 7-13, gick hur bra som helst,
skönt med förmiddagspass då känns det som man har hela dagen kvar!

Efter jobbet tänkte jag att jag skulle ringa min gamla chef som jag inte har pratat med
på länge. Tror ni inte att jag har ett missat samtal från han då?
Vi pratade om jag skulle fortsätta jobba med mitt gamla jobb som säljare till hösten
men jag sa upp mig. Vet att jag alltid är välkommen tillbaka dit, det är bra :)

Efter det solade jag men jag fick småblåsor direkt, det är ju brännskada o inte alls bra
jag har knappt solat nåt nu och är en riktig blekfis. Varför får man så direkt? :/
Eftersom att jag inte kunde ligga i solen mer gjorde jag lite nytta o tvättade bilen, nu är den blänkande ren!


Blekfis i solen



I denna lilla stuga har jag mitt rum, rätt mys faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack detsamma! Allt bra med dig? :)

2009-07-02 @ 20:13:06
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Erikas

Sv: Jo tack, det är bara bra med mig. Håller på att svettas ihjäl men det antar jag att man får leva med. Snart är det säkert kallt och regnigt igen. Usch! :/

2009-07-02 @ 20:17:31
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Victoria

Fin bikini:) är den ny?

2009-07-02 @ 21:37:47
Postat av: Svar victoria:

Tack, ja den är ny :)

2009-07-03 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0