Halvt depp idag

Det har vart en rörig dag måste jag säga, hur mycket som helst på jobbet och alla var stressade. Vi som brukar va så coola annars. Idag var inte våran dag helt enkelt. Efter jobbet shoppade jag lite med mammsen, blev mest grejjer till henne jag har ju fått för mig att spara pengar nu om jag ska plugga till hösten.  Men vi får se hur det blir med det.

Ringde förresten massa samtal idag angående mina betyg för att se vart de var, och de ska tydligen skickas till en jävla massa ställen innan jag får dom! först gör jag provet, sen skickas dom till sthlm, efter det till lärarna som ska signera det. de skickar det till kommunen som ska göra nåt och sist skickas det till mig, men tydligen skulle jag få dom denna vecka men det är nog för sent för att skicka in dem ändå. Helt sjukt! Känner mig helt virrig för att jag inte har någon som helst aning om vad som händer till hösten. Det kommer bli jobbigt om jag måste flytta ifrån Umeå :/ Men jag orkar inte tänka för mycket på det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0