Ojdå

Nu har jag inte suttit här på evigheter, känns som jag har haft hur mycket som helst att göra!
Besöket jag fick av mina vänner samt pojkvän var hur mysigt som helst :) Jobbet rullar på för fullt så det känns nästan som att jag bor där för tillfället. Men idag är jag ledig! Det känns faktikst helt underbart, behöver verkligen det för jag behöver ta det lugnt och samla mina tankar.

Hittills har jag ändrat mig i stort sett varje dag om vad jag ska göra till hösten! Det började med miljö.. sen kom jag på att jag ville gå några strökurser, men det verka roligare att gå i en klass.. sen ville jag gå sociologiprogrammet tills jag förstod vad det var. Häromdagen trodde jag att jag hade fått mina betyg äntligen!!! Men det visade sig att de hade slarvat bort 1 av 2 betyg så nu kunde jag inte söka till Umeå som jag ville.

Som det ser ut nu lutar det åt Norrköping och ett miljöprogram... om jag inte får tag i mina betyg snart så kan jag ha en liten möjlighet att komma in i Umeå på miljöprogrammet där.. hoppas det går vägen nu!


Nu väntar jag på att mamma ska sluta jobbet, sen ska vi åka mot norge och övernatta, få se vad som händer där, imorgon eftermiddag åker vi tillbaka eftersom jag ska jobba som vanligt :P men det blir moneymoney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0