10 gången gillt eller vad kommer det bli?

Ännu ett besök på sjukhuset idag, för fjärde gången denna vecka. Det va ju inte bra idag heller så nu ska jag på återbesök igen på tisdag. Sen på onsdag blir det att åka till Nyköping o där kommer jag förmodligen få röntgas också. Jag vet inte hur många gånger till jag ska behöva göra det innan dom ska sticka in en slang och tömma luften. Det verkar inte va någe stort ingrepp heller, vid bröstet ska dom bedöva och sticka in en nål och sen suga ut luften som inte ska va där. Jag tycker att dom borde göra det på mig nu istället så jag slipper det här :)

Kommentarer
Postat av: Vippan

stackare, hoppas det löser sig snart det där:)<3

2009-06-06 @ 22:33:41
Postat av: catta

ja jo det kunde ju ha gått värre.. men vi lever :)

2009-06-07 @ 12:51:20
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0