En bättre dag!



Det känns lite bättre idag, sköööönt! fast det visade inte att jag hade blivit bättre på sjukhuset igår, men ska dit imorn igen och då ska det va bättre har jag bestämt mig för!

Nu ska jag äta lite jordgubbar med grädde sen ska jag nog ta mig till nya lägenheten o titta lite, typ sätta på frysen o lite sånt. Jag har ju förbjuden att bära saker, trist nu när jag är klar med studierna o inte har nåt att göra idag lr imorn :P Alltid jag som inte kan vara med när vi flyttar, sist va det en spricka i handen. Känns som att det inte är meningen att jag ska hjälpa till vid flytt ^^

Men nu är jag som sagt piggare och det känns jävligt bra :D

Kommentarer
Postat av: Probably the best emelie in the world

Tack så mkt för tipset :)



Åh det där såg riktigt gott ut :)

2009-06-04 @ 14:13:37
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: vippan

guud så gott det ser ut:)

2009-06-04 @ 22:10:07
Postat av: Svar

Det va det också kan jag säga :) så ska man ha lite socker på grädden

2009-06-05 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0