Ledig idag!



Idag har jag varit ledig hela dagen, men de första 3 dagarna började med sjukskrivning.
Nu måste jag fan se till att inte bli mer sjuk, det får vara nog nu eller vad tycker ni? haha
Imorn ska jag iaf va på jobbet kl 7 och det kommer gå hur bra som helst känner jag på mig!

Känner för att lägga upp lite mer bilder men min dator krångar så jag lånar brorsans en stund.
Han har ny skärn på datorn, skönt att slippa flimmret på den gamla, så sjukt jobbigt. Men alla ser så tjocka ut bara för att det är widescreen, jag har försökt fixa inställningarna men det verkar inte funka, hjälp någon?
Haha dom ligger lite efter här i Mellerud :P


Nu ska jag ut o vila lite i solen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0