Nu kan jag pusta ut!

Jag är lite lycklig faktikst!
Men morgonen började sådär, först ringde matteläraren kl 9.30för att jag skulle ha mitt muntliga prov
det gick inte spec bra så han skulle ringa upp mig så skulle jag försöka igen kl 2.
kl 10 besökte jag sjukhuset för att röntgas igen, men när jag kom dit och hade röntgat mig
hade dom inte bokat tid för mig att träffa doktorn. så en syster sa till mig att det hade blivit bra.
ÄNTLIGEN! Sen ännu bättre, för när jag kom "hem" googlade jag lite på matte C och försökte lära mig lite.
kl 2 ringde läraren och jag klarade det, Jag klarade matte C!!! så skönt att det är över.

Nu har jag belönat mig själv med att shoppa lite. Va i sthlm igår också och hälsade på Chrille o Ami, mycket trevligt och mycket gå blev det :)

Lite bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja eller hur :D

2009-06-17 @ 21:54:27
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0