Riktigt jävla förbannad!!!

Jag blir så trött att man ska behöva fixa allt själv, ska ingen jävel klara nåt?
Det blir bara för mkt nu känner jag. När jag var dålig var det massa sjukhusbesök och ingen hade koll på nåt.

OCH NU: Jag gjorde en adressändring innan jag åkte till mellerud och sedan en eftersändning. Nu har jag inte fått nån post på 2 veckor så jag ringde dom nyss, och av någon jävla anledning har dom dragit in den och skrivit att jag inte ska ha minn post till mellerud!! Varför jag är irriterad är för att jag skulle ha skickat in mina betyg senast den 18 jun så jag skulle ha möjlighet att plugga i höst. Så nu är det mycket mindre chans att jag kommer in.

Alltid säger jag bara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0