Varför går tiden så fort när man är ledig?

Känns som att tiden går mycket fortare när man är ledig, brukar aldrig vara så annars men just idag.
Vad tycker ni?

Känns inte som att jag har fått något gjort idag, men det är skönt att bara vara allmänt lat ibland :)
Det som har hänt idag är att jag har hälsat på mormor, plockat jordgubbar o legat i hängmattan.
Sen skulle brorsan ha skjuss lite överallt och jag är snäll som ställer upp :) Snart ska jag köra iväg dom till ett bad.

Trodde förresten att jag skulle få mina betyg idag från komvux, men ikke. Förmodligen ligger de kvar i gamla lägenheten som jag inte kan få tag på förrens aug. Så plugg i höst blir det nog inte :/ Någon som har förslag på nåt kul o göra till hösten?!



Såhär ser jag ut idag




Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack..hihi annrs då ?

2009-06-30 @ 17:55:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Victoria

Fan vilken otur det där med betygen, skulle inte någon kille komma hem till er och hämta posten??:(

2009-07-02 @ 10:34:05
Postat av: :)

Varför jobbar du inte då? För visst har du tjänstledigt?

2009-07-02 @ 15:17:19
Postat av: Svar till :)

Just nu jobbar jag på ett demensboende i Mellerud över sommaren. Sa upp mig på säljjobbet idag.

2009-07-02 @ 18:12:22
URL: http://malinburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0