Sjukhusbesök igen



Idag var jag på sjukhuset igen... blir så jävla sur för det känns inte som att dom har koll. först glömde dom ju att sy och tejpa för ett operationshål sen skulle jag ha benskyddet 4 veckor sen vare 6 veckor, men efter 3 veckor ringde dom o sa att jag kunde ta bort det (vilket jag absolut inte kunde egentligen) så jag har bara ren tur att det inte har hoppat ur led igen.

Nu när jag var där så ber doktorn mig att lägga upp benet på sängen, jag tar hjälp med armarna eftersom att jag inte är stark nog i benet att kunne lyfta det själv. då säger han:
- kan inte du lyfta upp benet själv utan att ta hjälp?
-nää det går inte
-då ska vi kolla på muskeln, spänn den
-det funkar ju inte
-ojdå det var ju inte bra...

då helt plötsligt ska jag vara sjukskriven 3 veckor till, det går bra nu...jag ska iaf träna som en tok nu hade jag tänkt och sen när jag bli bra ska jag skaffa mig ett gymkort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0