Akuten ännu en gång...

Dagen började rätt bra, lite trött sen gårdagen. Sen började jag få så jävla ont i ryggen
spec när jag andades in och det gick inte över, blev bara värre. Ringde rådgivningen
som sa att det bara var o åka till akuten. Där satt jag 4 timmar, träffade massa läkare hit o dit.
Slutade med att de sa att en luftblåsa i lungan har gått sönder som inte är så fraligt stor.
Men i morgon ska jag på återbesök kl 9 och om det har blivit värre måste jag opereras,
då ska dom köra in en slang i lungan o tömma den. Hoppas jag slipper det, ni får hålla
tummarna för mig att detta läker av sig själv!
<3

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR: Vad roligt att du tyckte om mitt inlägg och dessutom tog dig tid att skriva en kommentar :) tråkigt att läsa om din dag dock! Jag hoppas verkligen att det går bra i morgon men det är jag övertygad om att det gör. läkarna är så sjukt duktiga nu mer som kan göra operationer som man inte ens tror är möjliga så att gå in & tömma lite där är säkert ingen fara :) Lycka till med allt nu!

2009-05-31 @ 22:43:05
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: catta

nämen huvva det lät inte bra gumman.. vad har du lyckas med?

Ja jo det var riktigt bra där i fredags men även bättre i lördags :P

2009-06-01 @ 20:18:57
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0