Kråkjävel!

Hjälp, satt här vid datorn precis o snackade i telefonen när det kom en kråka och satte sig på fönsterbrädan  meter ifrån mig, jag fick nästan hjärtattack!

Annars är det en rätt tröttsam dag idag, sov typ 7 timmar jag som är van att sova 12 nu haha men jag var tvungen att gå upp tidigt för jag hade en del ärenden på stan.. fixade bl.a telia max 25 så hör av er ni som har telia höhö :P Sen bokade jag tid för synundersökning nästa vecka, ska skaffa endagslinser tänkte jag.

För övrigt är det en del inför kulturnatta, det ska bli mkt roligt !




Nu ska jag laga mat, blir nog pannkakor

Kommentarer
Postat av: mikK

Sv: ja det är helt sinnessjukt! det värsta är ju att de inte verkar inse själva hur lättpåverkade de faktist är.

2009-05-13 @ 18:17:08
URL: http://iqfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0