Kulturnatta i umeå



Åh det var så lyckad kväll igår ! Dagen bestod dock av mest väntande, men det gick an när det va så många trevliga människor där!
Dagen började kl 10.00 när vi blev stylade. kl 20.00 tog vi oss mot scenen och nervositeten började komma smygandes :P men alla var jätteduktiga. Fan vad bra vi är ;D
Sen hade jag mjukiskläder på mig så jag va tvungen o dra hem och byta om innan förfesten. Jag hade sjukt bråttom för när jag kom in slängde jag av mig kläderna samtidigt som johan kollade busstiden. Bussen skulle gå 7 min senare så jag slänge på mig något hastigt och rusade till bussen.
Efter förfesten drog vi till en krog o kom in VIP. sen blev det fyllekäk o sängen. allt var bara så bra.


Sen kommer vi till denna dag som består av... plugg..

Kommentarer
Postat av: You Adore it - by Louise Charlotte



Låter som du hadde det väldigt trevligt igår :)



Hoppas du får en bra måndag.



KRAM till dig! <3

2009-05-25 @ 10:09:17
URL: http://youadoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0