Avkoppling

Det har varit riktigt skönt att få vila upp sig lite här i Dalsland..Har fått halvkroppsmassage och ansiktsbehandling, otroligt skönt! Fast samtidigt har jag lite ångest över att jag inte har pluggat nåt, för jag vet att jag borde men man måste få ta det lite lugnt ibland också.

Jag har redan varit här en vecka, det är sjukt för det känns som 3 dagar kanske.. Men imorn sätter jag mig på tåget till Nyköping där jag stannar till söndag, det lär vel inte bli lika lugnt där men det kommer bli mys :)



Jag och en till ska kanske starta upp ett eget företag under sommaren, vill inte prata för mkt om det ifall det inte blir av.. men nån som vet var man kan få sponsring för att starta upp ett kortvarigt företag? :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0