Lite semester

Jag har kommit till Mellerud där jag ska vila upp mig lite, det känns verkligen skönt! Har suttit ute i solen idag och fikat, mycket varmare här än i Ume hehe...

Jag fick en försenad födelsedagspresent igår, vi åkte till en jättemysig resturang och åt trerätters, jag proppade i mig allt, fattar inte hur jag kunde gå därifrån sen men det gick :)

Idag skulle vi ta en ridtur (jag som eg inte kan rida men aaa..) därför måste jag rida bakom olle men det gillar tydligen inte hästen. På hemvägen skulle jag tölta, det är en härlig känsla! Men det skulle ju inte hästen göra, han tyckte det var dax att galoppera istället så jag blir livrädd först, men sen kommer jag på att jag inte åkte av utan jag satt kvar, o då var det helt plötsligt roligt :)

Bilden är från förra sommaren på våran tokiga häst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0