Så jävla förbannad!

Alltså i förrgår blev jag uppringd av en telefonförsäljare som ville att jag skulle ha dem som rådgivare i mitt pensionssparande (jag som inte ens tjänar nåt kan ju fan inte spara) . De skulle skicka ett mejl till mig direkt (nu 2 dagar sen) och om jag inte svarade inom 14 dagar har jag automatiskt tackat ja och det ska då skickas en faktura till mig.
MEN JAG FICK ALDRIG NÅT JÄVLA MEJL! åh jag blir så galen på sånt här, försöker få tag på dom nu men jag vet inte vad företaget heller och numret som dom ringde ifrån går inte att ringa till. Så nu kan jag inte tacka nej, men då ska jag polisanmäla dom eller nåt o verkligen kolla upp mina rättigheter, jag har ju själv varit säljare så jag vet ju hur det går till...

Men nog med det nu. Idag är det valborg och det har snöat inatt (helt sjukt!) Lite folk ska komma hit så blir det grillning och pizza.. efter det blir det lite förfest hos oss innan vi drar ner till campusområdet och tittar på brasan.


Har nyligen fått bilder från en hiphop fotografering, haha jag passar verkligen inte i den stilen men jag måste vel bjuda lite på mig själv o slänga upp några bilder här sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0