Utekväll i Nyköping!

Jag är nöjd med gårdagen! På dagen var det fika på stan med Madde, tiden gick bara för fort...
Senare kom min gamla vän Ronja hit o käkade middag, det blev bakpotatis med lite olika röror, vitlöksbröd o vin till det :) Vi blev upphämtade och drog vidare till en förfest som var hur trevlig som helst (förutom att när jag skulle öppna balkongdörren kom jag emot med handen lite för hårt på en kant så den är svullen nu o gör rätt ont... hoppas det går över snart)

Sen drog vi vidare till volym där jag träffade min kusin o några gammla vänner  sen 4-5 år tillbaka, det var jäkla kul! Jag var så glad hela kvällen, på riktigt bra humör :D

Om nåra timmar åker jag tillbaka till Ume, allt är packat och klart, men nu borde jag nog sova lite.. fick bara 3 timmars sömn inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0