26/8

Nu är jag här i Umeå igen, fick besök igår av mina underbara vänner, mys.

Kommer ju bara stanna här några dagar till sen flyttar jag till Nyköping som de flesta nog känner till nu. Börjar kännas lite stressigt, gillart inte! Nu är det torsdag och på söndag kommer flyttfirman och ska bära ner våra grejer, då ska allt vara packat och klart. Vi har nog mycket mer än jag trodde.
Samtidigt måste jag tentaplugga idag, har en omtenta att göra imorn i rättsvetenskap, om jag klarar den har jag klarat första året på miljö och hälsoskyddsprogrammet. Skulle vara skönt att ha det gjort ifall jag nu mot förmodan skulle ångra mig och fortsätta med utbildningen så småningom.

Ska även på läkarbesök idag, har nåt som heter polypösa slemhinneförändringar i bihålerna. Det gör att jag hela tiden har ett tryck över pannan, inte så kul. Få se vad dom säger idag, kanske blir operation.

Imorn är det klassfest som jag måste gå på, eller jag vill! Måste ju få säga hejdå till alla.

Det betyder att vi typ bara kommer ha Lördag på oss att packa ner hela våran 3a i flyttlådor!!! Det får helt enkelt gå på något sätt...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0