I'm back

... och nu är jag tillbaka i Nyköping igen, det gick faktiskt att packa ner allt i flyttlådor och vi hann gott och väl. Flyttfirman skulle komma på förmiddagen (i söndags) men så vart det uppskjutet hela tiden så dom kom kl 4, det enda vi gjorde va att sitta o vänta på dom, irritating.
Men sen skulle vi ha fått hit grejerna idag men det blir tydligen uppskjutet till på fredag istället (förhoppningsvis), jag vill komma in i huset nu! men men inte mkt att göra åt men lite bitter är jag. Anledningen till att vi inte får våra grejer i tid är att lastbilens motor brann, sen var det tydligen svårt att få tag på en annan lastbil för många flyttar just nu.

Just nu söker jag jobb, ska på arbetsintervju på måndag.. jag hoppas verkligen på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0