Måndag

Nu var det ett tag sen här igen, haha jag är sämst på att uppdatera. Fast en orsak kan vara att jag inte har haft någon dator i min lägenhet :) rätt skönt men i nödfall går jag ut på min nya telefon (fast det går inte att skriva å,ä eller ö, bara när den känner av ord, skitirriterande!!) Jag har typ inte kollat på tv heller under hela sommaren, har haft så mkt annat att göra. Helgerna har bestått av festande med massa trevliga människor och i veckorna har jag bara tagit det lugnt och myst. Har stått i ett vägskäl under en tid men nu har jag valt en väg så ser vi vart den bär av, men det känns väldigt bra!

Laddar upp lite bilder så småningom tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0