100 km/h

Ja ungefär som mitt liv rullar på nu. Vi är klara med renoveringen av huset eller nästan iaf, jag ska måla om fönsterramarna vita, just nu är dom i furu vilket jag hatar. Jag pluggar ju 100% samtidigt som jag jobbar ungefär 1-2 dagar i veckan, så himla skönt att slippa ta lån, jag är så klok ibland ;) men det går på helfart..

Nåt som är jävligt skönt är att jag har tid att jobba ! Plugget här är inte direkt på samma nivå som Umeå så nu har jag faktiskt tid med annat, och det behöver jag verkligen för jag blir galen av att plugga 9-23 så just nu njuter jag av livet :)

På posten trillade det in mitt nya löshår med clips, ca 50 cm och jag gillart. (måste dock färga mitt hår men har inte hunnit det ännu..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0