Fredag

Nu har jag varit här en vecka, tiden går bara för fort ibland, skulle vilja stoppa den lite så jag hinner tänka på allt...

Det är riktigt pissväder ute idag, stackars alla studenter ! Tycker dom kunde få ha lite bättre väder, men det är iofs inte mitt problem. Jag sitter o funderar på hur jag ska lägga upp dagen, tänkte att jag skulle gå upp tidigt idag för jag sover alldeles för länge, det är vel inte ok att sova 10-11 timmar ? Så jag gick upp halv 9 men det känns inte som det gör saken bättre för jag är svintrött... men jag piggnar nog till sen till kvällningen ;)

Det blir utgång ikväll, vet inte vart än kommer ju va massa studenter överallt men det får man ta :) Först ska vi iallafall sitta och mysa några i min lägenhet, saknar den som tusan! Ibland känner jag bara för att strunta i min utbildning och flytta tillbaka, jobba ett tag, renovera lägenheten o så.. vet inte ens om jag vill bli miljöinspektör. Men det vore nog smartast att plugga färdigt, har ju kommit nästan halvvägs :P sen kan det ju leda till massa annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0