Längesen

Såg precis att jag inte har skrivit ett dugg här på två veckor! Har totalt glömt bort det! Som läget ser ut just nu så befinner jag mig i Mellerud där jag ska jobba i en månad på demensboendet som vanligt. Fast nu blir det inte jobb hela sommaren, känner att jag behöver ha lite semester också, få se vad jag ska hitta på då men jag vil nog sticka utomlands nånstans :)

Min midsommar har jag spenderat på jobbet, så det har inte blivit nåt firande för mig men det gör inte ett dugg, känner ju ingen här ändå så jag kunde lika gärna jobba o tjäna dubbel lön, det tackar jag inte nej till ;) Men nu kommer jag vara ledig några dagar, för på onsdag får jag främmande, läängtar!


tog en kvällspromenad igår, älskar sommarkvällarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0