Nyköping

Nu är det sommarlov, så jäkla härligt! Jag har flygit ner till nyköping och här kommer jag vara i två veckor, känns så himla härligt, lite nostalgi att få vara i min gamla lägenhet.. vill nog flytta tillbaka till den så småningom om nu mamma inte får för sig att sälja den.

När jag kom hit i torsdags började det inte så bra.. jag kom fram rätt sent på kvällen men söta Jill skulle ändå träffa mig och sussa över hos mig. Mamma hade skickat några nycklar som går till förrådet på vinden och i källaren där sängen, madrasser o annat viktigt låg. MEN DET HADE INTE KOMMIT NÅGRA JÄVLA NYCKLAR! var skulle vi sova då tänkte jag, pappa börja surra om att vi kunde ta in på hotell men vi åkte ut på landet där hennes föräldrar bor och sov där istället, o det gick ju bra till slut :)

På fredagen åkte vi in till stan igen och va sugna på utgång fast vi va rätt trötta.. min kusin tyckte att vi skulle på skumparty men så blev det inte. istället satt vi och drack rosevin, hade tända ljus och snacka skit. Men sen blev vi hämtade och åkte på hemmafest!

I lördags träffade jag ronja och åt glass sen på kvällen åkte jag ut till pappa och grillade och kollade på film, hade planerat att ta det lugnt, men så ringde kalle och tyckte att jag skulle hänga med till marcus på fest.. Så jag hakade på, sen blev det utgång till birgers, riktigt lyckat o massa trevligt folk där :)

Igår åkte jag till pappa igen och satt och solade med hans sambo halva dan, riktigt härligt men fan så seg man blir av att bara sitta i solen :P

Riktigt lyckad helg kort och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0