Födelsedag och tentaplugg

Min födelsedag idag och jag sitter och tentapluggar, det kunde ju vara bättre. Börjar få lite smått panik nu bara, tentan är om bara några timmar. Jag önskar mig... att det blir en lätt tenta, eller lätt lär den ju inte bli men det kunde komma på saker som jag kan ;D

Johan har lurat mig. Igen!. Att jag är så lättlurad och går på saker.. han har sagt att han inte har råd o köpa nåt till mig eftersom han har varit arbetslös ett tag nu. Men så blev jag så förvånad när jag fick ett paket av honom i morse! Ett WII sing :) sen fick jag blommor på bud, han som plinga på flinade lite åt mig såg det ut som, kanske för att när jag reste mig drog jag ner min superkorta klänning som jag hade på mig så den skulle se lite längre ut. Typ alla mina jeans har blivit lite för små så jag tycker inte om o ha byxor på mig ;)

Fick ett samtal tidigare idag från SJ att mitt tåg har blivit inställt som jag skulle ta, men jag ringde upp sen och dom fixade en ny biljett åt mig utan några problem, riktigt skönt :)

Nu blir det en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0