Fredag

Slutade tidigt idag kl 10, vi hade redovisningar som gick undan så det va skönt. Nu är alla arbeten klara inför den här kursen, bara tentan som väntar på tisdag.
Om precis en vecka sitter jag och massa andra MHSare på bussen påväg till svansäng eller vad det heter, det kommer bli grymt roligt :)

Va hos doktorn häromdagsen, ska bli skickad till röntgen för att kolla mina bihålor. Känner mig så tung i huvudet hela tiden.. så vi får se vad som händer, kanske blir operation annars men det känner jag inte direkt för.

Ikväll ska vi äta nåt gott.. sen cheeskake som min underbara bakade igår;) annars blir det lugnt men ändå ganska intensivt denna helg.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0