gamla tider

Sitter just nu och lyssnar på musik som jag inte har hört på flera år. Hittade min gamla mp3 från när jag var 15-16 nånting, helt ok musiksmak jag hade då fast det är en salig blandning men det är ju det som är det bästa. Kan i princip lyssna på vadsomhelst beroende på vilket humör jag är på. Men mest är det ju rock som gäller såklart ;)

har vart o gymmat idag, va ett tag sen nu eftersom jag vart sjuk, men tydligen kan man ju träna när man är förkyld så länge man inte har ont i halsen.. men ja.. det kändes iaf hur bra som helst, har blivit starkare, vigare och fått bättre kondition :) Jag laddar verkligen nu inför skidresan! åh vi ska ha så sjuuukt roligt då!

nu sitter jag och funderar på vad som händer i helgen, om jag ska ut eller inte... men jag kan nog behöva en utekväll (kommer ändå inte kunna sova ensam för J är DJ ) alltså har jag en bra anledning att gå ut denna helg:)
fast det känns som man borde ta det lite lugnare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0