Tårta!

Gårdagen var superkul! Efter tentan blev det hem och görasigiordning på en kvart, haha det måste vara rekord för mig, han duscha, torka håret o sätta på lite mascara. Sen tog jag min macka som jag skulle ha på tentan eg. o åkte till kaisa där det blev mys och öldrickande. Sen blev det krogen o skaka rumpa, och ja jag har träningvärk i benen idag!

Jag bakade en riktigt god tårta med bailys och kahlua i grädden, något som rekomenderas.
Jag fick blommor och ett kort av mina fina, men smart som är är läste jag bara halva kortet (hur det nu kunde komma sig haha lite skämmigt sådär) när det står på sista raden att de ska bjuda mig på middag, jättegulligt av dom :)

Imorn ska jag klippa mig! få se om det kommer bli som jag har tänkt mig, om jag nu vågar ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0