Fredag, overalldag osv



Igår skulle jag få håret färgat brunt av sussi men tydligen blev det ingen skillnad, skumt med tanke på att de sa i affären att det skulle funka. Skitfärg, men jag får vel avfärga det eller helt enkelt va rödhårig ett tag till. Det på sidan hade blivit lite långt så vi tog fram klippmaskinen o tänkte att 6 mm skulle säkert bli kanon, men det blev nog lite kortare än jag tänkt mig... ser ut som helsnagg nästan men jag va tvungen att visa den här ändå.

Börjar bli lite stressad nu, ska snart iväg till skolan o kolla om jag har klarat en kurs. Sen ska jag ut på ängarna och leka massa fyllelekar utklädd till fransman. Hoppas bara vi får någon mer till vårat lag annars kommer det sluta rätt illa för oss. Men vi ska nog klara oss ändå ;) Få se om man vågar ta med kameran bara..Men jag känner på mig att det kommer bli en sjukt rolig kväll :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0