Just glow

Igår blev det billig shopping kan man säga, spenderade endast 49 kr! Och då fick jag två linnen från H&M och dessa produkter från just glow. När jag som hastigast bläddrade igenom min elle- tidning dök en kupong upp där det stod att man får prova just glow- serien för torrt och skadat hår, va värt 120 så det är klart man passar på! Sen hade jag presentkort på 100 kr med. Så det kändes som ett riktigt kap ;)

Borde plugga lite nu, men snart börjar ju mina program top model och hollywoodfruar som jag måste se. Känner att jag redan börjar ta lite lov, måste ta o skärpa till mig om jag ska klara de två tentorna som är kvar nu innan sommaren, skulle vara skönt att ha klarat första året utan några släpandes kurser :)
pussokram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0